Telefonija za poslovno okolje
Abraxas IP telefonski sistem je zmogljiv in cenovno ugoden integriran telefonski sistem, ki nudi bogat nabor funkcij in veliko zanesljivost. Skupaj z Abraxas programsko opremo predstavlja zaključeno rešitev za poslovno komuniciranje v:
- podjetjih (trgovskih, prizvodnih, storitvenih)
- državnih ustanovah
- zdravstvu (bolnice, zdravstveni domovi)
- šolstvu
Telefonija implementirana na osnovi Abraxas Dialog platforme vam zagotavlja urejene komunikacije in zadovoljstvo vaših sogovornikov.
Telefonija – podrobnosti o sistemu
Implementacija
Telefonija se lahko implementira kot nova celovita poslovna telefonija ali pa kot nadgradnja obstoječega sistema. V tem primeru Abraxas IP telefonski sistem priključimo poleg vaše centrale in na ta način dodamo nove funkcije ali dodatne kapacitete.
Modularnost
Telefonija omogoča modularno in postopno izgradnjo. Če ne potrebujete vseh funkcionalnosti običajne telefonske centrale, ampak samo določene, vam lahko implementiramo samostojne module kot na primer snemanje pogovorov, interaktivni telefonski odzivnik (IVR), avtentikacijski sistem, glasovno pošto ali upravljalnik čakalnih vrst. Lahko pa več modulov vključimo v celoten klicni in kontaktni center, prilagojen vašim potrebam.
Telefonija – povezovanje omrežja
Telefonijo lahko preko različnih vgrajenih vmesnikov priključite na vsa telekomunikacijska omrežja. Med njimi so analogno in ISDN omrežje ter Voice Over IP (VOIP). Možen je tudi prehod v omrežje Skype.
Različni modeli za različna podjetja
Telefonijo lahko konfiguriramo za različna okolja. Na voljo so modeli, ki se razlikujejo po velikosti in zmogljivosti, s čimer lahko zagotovo ustrežemo vašim potrebam.
Telefonija – Integracija
Abraxas IP telefonski sistem lahko povežemo z vašimi obstoječimi informacijskimi rešitvami, v katerih spremljate kontakte s strankami. V večini primerov to pomeni integracijo s CRM sistemom.
Primer: Ob takšni integraciji se vam ob dohodnem klicu na računalniškem zaslonu prikaže okno s podatki o stranki, ki vas kliče. V trenutku imate pred seboj vso zgodovino kontaktov s stranko, pretekle nakupe, morebitne odprte terjatve in še mnogo drugih informacij. Še preden odgovorite na klic, ste pripravljeni na to, da se popolnoma posvetite stranki, ji ponudite morebiten dodatni nakup ali nudite prvovrstno pomoč.
Sistem podobno deluje tudi pri izhodnih klicih.
Telefonija: Povezovanje v različna omrežja in komunikacijske kanale
- Analogno, ISDN, IP in GSM telefonsko omrežje
- Email, Faks
- SMS
- Web
- Skype, Google Talk…
- MSN, Google Chat…
Telefonija _ Integracija
- Povezovanje z obstoječimi telefonskimi sistemi in napravami vseh proizvajalcev
- Integracija z informacijskimi sistemi podjetja, kot CRM, ERP, bančni sistem…
Telefonija osnovne funkcije klicanja
- Prevezave, hold…, konference
- Enostavno klicanje skupin in izvajanje konferenc
- Prevzem klicev
- Zadrževanje in prevezovanje klicev
- Povezovanje klicev v konferenco
Telefonija – povečanje kakovosti obravnave strank in učinkovitosti
- Pregled nad vsemi klici (odhodni, prihodni, vrnjeni, neodgovorjeni,…)
- Ročno ali samodejno snemanje dohodnih in odhodnih telefonskih pogovorov
- Pregledovanje posnetih pogovorov po različnih parametrih (datum, ura, klicatelj,…)
- Sistem za snemanje in arhiviranje telefonskih pogovorov
- Poslušanje posnetih pogovorov
- Pregled in poslušanje posnetih pogovorov z dislocirane lokacije
- Prisluh trenutnim pogovorom
- Snemanje telefonskih pogovorov
- Opomnik
- Pregled nad statusi snemanih telefonskih pogovorov
- Možnost pošiljanja izbranih posnetkov po elektronski pošti
- Omogoča tudi izvajanje anket klicočih in klicanih
Telefonija – avtomatizacije
- Planiranje in upravljanje dogodkov
- Postavljanje menijske strukture (uvodno sporočilo, osnovni meni,…)
- Snemanje glasovnih sporočil
- Samodejno branje številčnih podatkov in predpripravljenih besednih zvez (podatkovne baze)
- Intervencijski odzivnik
- Pošiljanje elektronske pošte (e-mail)
- Pošiljanje SMS sporočil
- Interaktivni odzivnik ponuja predpripravljene odgovore
- Klicanje (generiranje odhodnih klicev)
- Integracija s programom MS Outlook (klicanje, prenos imenika, …)
- Sprejemanje klicev (dohodni klici)
- Sistem glasovne pošte Voice Mail
- Preusmerjanje vhodnih klicev v čakalne vrste
- Predvajanje vnaprej pripravljenih pozdravnih sporočil,
- Predvajanje cikličnih sporočil tekom čakanja v čakalni vrsti
- Obveščanje o mestu v čakalni vrsti in predvidenem času čakanja
- Predvajanje vnaprej pripravljenih sporočil izven delovnega časa
- Enostavna izvedba avtomatskega anketiranja
Telefonija – Statistika
- Statistika klicev
- Popoln pregled tako nad odhodnimi kot dohodnimi klici
- Tarifiranje
- Pregledovanje posnetih pogovorov po različnih parametrih (datum, ura, tel. številke,…)
- Poslušanje posnetih pogovorov (na napravi ali prek odjemniške oz. Client aplikacije)
- Pregled in poslušanje posnetih pogovorov z dislocirane lokacije (prek telefona)
Varnost in zanesljivost
- Failover usmerjevalniki za pri / bri / analogne linije
- Podvojene komponente skrbijo za zanesljivo delovanje in preprečujejo odpoved sistema tudi v primeru okvar
- Zaščita podatkov v primeru okvare diska raid 1/5/10/50.
- Možnost zapisa posnetkov v kriptirani obliki (preprečevanje nepooblaščenega poslušanja)
Prilagodljivost in skalabilnost
- Na voljo so različne izvedbe sistema, od tistih, primernih za namestitev v novogradnje in velika podjetja, do tistih, ki so namenjena manjšim
- Modela L-Rack in L-Tower sta namenjena najzahtevnejšim uporabnikom.
- Modela M-Rack in M-Tower za vse, ki potrebujete veliko zmogljivost, ne pa tudi toliko priključnih linij in snemalnih kapacitet ter najvišje stopnje varnosti, razpoložljivosti in redundance
- Model S za uporabnike, ki želijo zmogljiv telefonski sistem v najkompaktnejši izvedbi
- Konfiguracijo telefonskega sistema poljubno priredimo tako, da kar najbolje ustreza vašim potrebam uporabnikov
- Aplikacija TopPhone lahko uporabljate tudi brez fizičnega telefona, samo z uporabo računalnika in slušalk. Z uporabo takšnega računalniškega telefona lahko nadomestimo pomanjkanje klasičnih telefonov pri veliki količini klicev in ob nepredvidenih obremenitvah v klicnem centru
Telefonija poleg vseh funkcionalnosti moderne hibridne telefonske centrale IP PBX vsebuje tudi naslednje specializirane module:
Interaktivni glasovni odzivnik omogoča implementacijo najrazličnejših vrst avtomatskih odzivnikov.
Snemanje pogovorov omogoča snemanje dela ali vseh telefonskih pogovorov.
Kontaktni center omogoča izvedbo klicnih in kontaktnih centrov vseh vrst in velikosti.
Avtentikacija omogoča avtomatsko ali pol avtomatsko ugotavljanje identitete klicočega.
Omni Gateway omogoča prehod telefonskih klicev med različnimi vrstami omrežij.
Skype Gateway omogoča dosegljivost in dostop do priljubljenega Skype omrežja.
DECT omogoča vzpostavitev kakovostne brezžične zvočne komunikacije.
SMS je rešitev za avtomatizirano obveščanje in opominjanje prek SMS sporočil.
Top Phone omogoča enostavno integracijo obstoječih poslovnih aplikacij.
Predictive Dialer omogočata avtomatizirano izvajanje izhodnih klicev.
Network FAX omogoča pošiljanje in prejemanje faks sporočil v elektronski obliki.
Prepoznava govora omogoča avtomatično prepoznavo govora klicočih.
Opti Route Cost & Skill & Enum Based Routing omogoča napredno usmerjanje vhodnih in izhodnih klicev.
Click2 Click-To-Talk in Click-To-Chat omogočata povezavo agentov kontaktnega centra z obiskovalci spletnih strani.
Tele Voting omogoča izvajanje telefonskega glasovanja.
Glasovna konferenca omogoča izvajanje glasovnih telefonskih konferenc.
Zgodba o uspehu: Sparkasse d.d.
»Nov sistem deluje zanesljivo. Sedaj imamo dober pregled statistik, kar nam omogoča optimiziranje procesov. Abraxas je pravi partner, sodelovanje z njimi je odlično. Zelo smo zadovoljni«.
Borut FICKO, Vodja Centra bančnih storitev in informacij, Banka Sparkasse d.d.
Banka Sparkasse d.d. na slovenskem trgu deluje pod sloganom “drugačna banka” saj se z individualnim pristopom ter široko paleto atraktivnih in konkurenčnih bančnih storitev prilagaja potrebam svojih strank.
Po načelu “blizu stranki” poslovni sistem izgrajujejo na najmodernejši informacijski tehnologiji, ki omogoča, da prednosti banke – osebno svetovanje, mobilni svetovalci, visoka kvaliteta bančne ponudbe, elektronsko in telefonsko bančništvo – stranki omogočajo varno in hitro poslovanje.