Interaktivni glasovni odzivnik izboljšuje dialog

Interaktivni glasovni odzivnik omogoča implementacijo najrazličnejših vrst avtomatskih odzivnikov.

S pomočjo glasovnega odzivnika vzpostavljate dialog, ki omogoča hitrejšo pot do konkretne vsebine pogovora. Z uporabo tipkovnice telefona, ki je najbolj razširjen način usmerjanja klicočega, se lahko IVR integrira s prepoznavo govora. Interaktivni glasovni odzivnik z avtomatskim usmerjanjem pohitri in konkretizira komunikacijo.

IVR usmerjanje

Avtomatsko usmerjanje klicočega poveže z izbrano linijo za pridobitev konkretne informacije (na primer: uradne ure ali obrestne mere) ali preko te poti poveže klicočega z ustreznim sogovornikom ali službo (na primer: reklamacijski oddelek, logistika).

IVR kot pripomoček za oddajo personaliziranih informacij

Interaktivni glasovni odzivnik omogoča ob uporabi telefonske številčnice oddajanje odčitka vrednosti iz merilnih naprav kot so števci za energijo, vodo, plin in podobno. Klicoči lahko odda naročilo ali sporočilo ali zahtevek za storitev. Na področju »HelpDesk« pomaga klicočega z izbiro opcij usmerjati na konkretno področje ali ustrezno službo, ki je kompetentna za reševanje njegovega problema.

Interaktivni glasovni odzivnik
Interaktivni glasovni odzivnik omogoča s pomočjo uporabe avtentikacije izvedbo transakcij.

IVR kot pripomoček za pridobitev konkretnih informacij

  • preverjanje stanja in denarnih transakcij pri avtomatiziranem telefonskem bančništvu, zavarovalništvu
  • pregledi statusov naročil pri internetni, kataloški in drugi prodaji
  • pregledi statusov pošiljk na področju logistike
  • pregledi statusov rezervacij v turizmu
  • preverjanje statusa reševanja reklamacije z vnosom numeričnih vrednosti (vpis številke naročila za reklamacijo ali delovnega naloga)

Komu je namenjen interaktivni glasovni odzivnik?

Vsem, ki želijo:

  • da bi bile njihove stranke hitro in ustrezno usmerjene brez nepotrebnega čakanja
  • kvaliteten komunikacijski servis kljub omejenim kapacitetam
  • da hitro in varno posredujejo ali prejmejo personalizirane informacije brez vloge agentov, svetovalcev

Interaktivni glasovni odzivnik lahko implementirate

  • v vseh podjetjih, predvsem tistih s povečano komunikacijo, še posebej v vseh komunalnih podjetjih
  • v zdravstvu in šolstvu
  • v bančništvu in zavarovalništvu

Integracija

Interaktivni glasovni odzivnik (IVR) povežemo z vašimi obstoječimi informacijskimi sistemi (CRM, ERP, viri podatkov, bančni sistem…).