Vsako leto se na medcelinskem oglaševalskem pokalu The CUP zberejo finalisti štirih največjih regionalnih oglaševalskih festivalov ADC*E, Golden Drum, ADFEST in FIAP.

Žirija, sestavljena iz trenutno najvplivnejših in najprodornejših oglaševalskih kreativcev med nagrajenci glavnih svetovnih oglaševalskih festivalov izbira najboljše med najboljšimi.
V edinstvenem sistemu oglaševalske kategorizacije med vsemi izberejo po 5 nominirancev v 39 kategorijah in razglasijo zmagovalce ter skupnega zmagovalca , ki prejme eminentno trofejo The Grand Cup, delo slovenskega oblikovalca Mihe Klinarja.

Da zahtevno glasovanje poteka gladko, skrbi še ena slovenska ekipa, ekipa ljubljanskega podjetja Abraxas, s svojim edinstvenim glasovalnim sistemom Abraxas Voting.

V Abraxas-u smo že za prvi interkontinentalni oglaševalski pokal leta 2007 zasnovali kompleksen a fleksibilen sistem glasovanja, ki je omogočal individualno glasovanje, bil prilagodljiv pri načinu ocenjevanja in je obdelal rezultate glede na več nivojsko strukturo kategorij.

Abraxas Voting je edinstven sistem za glasovanje, ki zagotavlja celovito informacijsko podporo dogodku.

Abraxasova ekipa z glasovalnim sistemom skrbi za:

  • Zajem, standardizacijo, kategorizacijo in šifriranje podatkov o oglasih
  • Pripravo in prilagoditev sistema žiriranja ter pomoč pri izvedbi glasovanja
  • Hitro odzivnost in možnost hitrega ukrepanja v času priprav in v času glasovanja
  • Sprotno obdelavo in razvrščanje rezultatov, sledljivost rezultatom glasovanja
  • Analize rezultatov ter izpise vmesnih in končnih razvrstitev