Skype je internetno telekomunikacijsko omrežje, ki omogoča vzpostavitev glasovnih in video klicev s pomočjo računalnika ali mobilne naprave ter posebnega programa.

Zaradi svoje preproste uporabe in brezplačnih klicev znotraj omrežja, je od svojih začetkov leta 2003 hitro pridobival na priljubljenosti in do leta 2013 zbral že več kot 300 milijonov uporabnikov. Ker se rast uporabnikov ne ustavlja, postaja Skype čedalje pomembnejše orodje tudi za namene poslovne komunikacije.

Čeprav so njegove prednosti za poslovno rabo neizpodbitne, dodaten kanal pomeni tudi, da je komunikacija še bolj razdrobljena. Težja splošna obvladljivost komunikacijskih procesov prinaša dodatne napore, stroške in posledično nižjo splošno produktivnost.

Poenostavitev komunikacije s Skype Gateway

Kako združiti priložnosti, ki jih ponujajo novi komunikacijski kanali in se hkrati izogniti pastem razdrobljene komunikacije? Če želite najcelovitejšo dolgoročno komunikacijsko-informacijsko rešitev, je za vas najprimernejši Omni-Channel sistem Abraxas Dialog, ki zna s pomočjo modula Skype Gateway v celoto integrirati tudi Skype komunikacijo.

Implementacija modula omogoča sprejem klicev iz omrežja Skype kar preko preko obstoječih pisarniških telefonskih aparatov. S tem se odpravi tako potreba po spremljanju dodatnega kanala, kot tudi potreba po dodatni periferni računalniški opremi (npr. naglavnih slušalk z mikrofonom). Ker se lahko klice iz Skype omrežja poveže tudi z morebitno brezžično poslovno telefonijo (npr. DECT), lahko tovrstne klice eventualno sprejemate kjerkoli v podjetju.

Zniževanje stroškov

Brezšivna povezava med klasično telefonijo in omrežjem Skype, ki jo omogoča Abraxas Dialog, poleg poenostavitve komunikacijskih procesov prinaša tudi možnost znižanja stroškov. Omrežje Skype, ki omogoča brezplačne notranje klice, lahko namreč vzpostavimo tudi kot interno telefonsko omrežje podjetja. Takšna rešitev je še posebej učinkovit način zniževanja stroškov pri podjetjih, ki imajo svoje poslovne enote v več državah.

Skype Gateway je možno uporabiti tudi kot cenejšo alternativo modulu Click2, ki omogoča vzpostavitev »Click-to-Talk« funkcionalnosti na spletnih straneh podjetja. Zvočni pogovor med obiskovalcem spletnega mesta in svetovalcem omogoča tako imenovana »SkypeMe!« funkcionalnost.