Telefonija, ki je v poslovnem svetu samoumevna že skoraj stoletje, je že od samih začetkov nepogrešljiv komunikacijski kanal. Čeprav se je tehnologija venomer izboljševala, so se resnično revolucionarne spremembe zgodile šele z izumom mobilne in internetne telefonije. Prav slednja podjetjem prinaša prej neslutene možnosti, med katere med drugim spadajo:

  • Napredna avtomatizacija klicev
  • Možnost popolnega nadzora nad procesi
  • Pametno preusmerjanje klicev
  • Avtomatska stroškovna optimizacija
  • Informacijska integracija z drugimi komunikacijskimi kanali

Nadgraditev vaše obstoječe klasične oziroma ISDN telefonije in njena povezava z najsodobnejšo PBX centralo je v okviru Omni-Channel komunikacijsko-informacijske rešitve zelo enostavna.

Integracija z ostalimi komunikacijskimi protokoli: modul Omni Gateway

Modul Omni Gateway, ki je del celostne rešitve Abraxas Dialog, omogoča nemoten sprejem telefonskih klicev v svoje tehnološko okolje, ne glede na to preko katerih medijev oziroma tehnologij prispejo. Podoben navidezno brezšiven prehod je mogoč tudi pri izhodnih klicih. Nekaj izmed prehodov, ki jih podpira Omni Gateway:

  • Analogni prehod
  • ISDN BRI in PRI prehod
  • GSM prehod
  • Prehod Skype
  • Prehod med različnimi tehnologijami oz. protokoli

Omni Gateway med drugim omogoča tudi programsko ali strojno kodiranje in dekodiranje zvoka, ki je ob prehodih med različnimi protokoli oziroma tehnologijami večkrat potrebno.

Primeri uporabe modula Omni Gateway

Omni Gateway predstavlja osnovno infrastrukturo za implementacijo modula Opti Route, ki lahko s pomočjo naprednega algoritma izbere optimalno komunikacijsko pot in s tem občutno zniža stroške telefonije. Ker zna modul Omni Gateway povezati različne telefonske sisteme, je idealen za uporabo v primerih, ko želite svojo klasično ali ISDN telefonijo z internetno (VoIP) zamenjati postopoma. Modul lahko uporabimo tudi za efektivno povečanje prepustnosti klicev brez spremembe pasovne širine. Z namestitvijo transkodirnih kartic in Omni Gateway modula v ločenih poslovnih enotah podjetja lahko privzet signal, ki je kodiran po standardu G.711, optimiziramo za čim manjšo porabo pasovne širine. Prihranki so lahko občutni, saj lahko po implementaciji istočasno opravimo tudi do 10-krat več klicev.