Kontaktni center je vozlišče vseh komunikacij. Vsa večja podjetja in organizacije, ki se zavedajo pomembnosti urejenih komunikacij, lahko na osnovi Abraxas Dialog platforme implementirajo informacijsko okolje, ki jim zagotavlja odličnost komunikacij.

Izziva sta, kako integrirati večkanalno komunikacijo, ki jo danes uporabljamo, in kako zagotoviti odlično uporabniško izkušnjo s strani vaših kupcev ali partnerjev.

Kontaktni center, vzpostavljen na osnovi Abraxas Dialog platforme, daje priložnost, da so posamezni procesi komunikacijsko optimizirani:

  • prodajni proces (obveščanje, sprejem naročil, 360 stopinjski pregled nad stranko)
  • podporni proces (HelpDesk)
  • reklamacijski proces (od jezne do zadovoljne stranke)
  • servisni proces (sprejem zahtevkov, pregled nad statusi, obveščanje)

Kontaktni center implementiramo:

  • v trgovsko podjetje (za sprejem naročil, izvedbo kampanj, povezavo spletne trgovine s prodajalno …)
  • v storitveno podjetje (za sprejem zahtevkov, pregled nad statusi, obveščanje)
  • v hotel ali turistično destinacijo (za prodajo vseh storitev z enega mesta, obveščanje, dodatno prodajo na lokaciji …)
  • v zdravstveno ustanovo (za usklajevanje urnikov, pregled nad statusi, obveščanje pacientov …)
  • v banko (kot enotna vstopna točka za vse storitve)
  • v zavarovalnico (za prodajo zavarovalnih storitev, pregled nad statusi, upravljanje agentov …)
  • v javno upravo (za hitro in učinkovito obveščanje, pomoč v postopkih …)

Posebna pozornost je posvečena učinkovitim (tako sprotnim kot naknadnim) statistikam, ki omogočajo optimalno upravljanje s kontaktnim centrom in posledično najboljši izkoristek časa in drugih virov.

Kontaktni center je na osnovi Abraxas Dialog platforme že implementiran v centrih različnih velikosti v 21 državah po vsej Evropi.

kontaktni center