Prodajno kontaktni center – učinkovito orodje za podporo komunikacijam in prodaji

Na osnovi platforme Dialog, je možno informacijsko podpreti različne komunikacijske in prodajne procese, kot so:

  • Klicni center za izvajanje podpore strankam, sprejemanja reklamacij, podajanja informacij o storitvah in produktih, anketiranje.
  • Prodajno kontaktni center, ki lahko integrira klasično prodajalno in spletno trgovino.
  • Direktna prodaja izdelkov, ki vključuje tudi podporo za proces od naročila do dobave in plačila.

Prodajno kontaktni center – prednosti sistema:

  • Zaradi modularne zgradbe je možna velika prilagodljivost konkretnim procesom.
  • Ugodna licenčna shema.
  • Brezšivna uporaba že integriranih procesov ali enostavna izvedba novih integracij z drugimi IS (ERP…).

Prodajno kontaktni center je izvedba implementacije posameznih modulov glede na potrebe naročnika. Podrobnosti modulov najdete v zavihku Moduli in funkcije.