IP telefonija – sistem, s katerim ni tveganja!

IP telefonija postaja nepogrešljiva nadgradnja obstoječih komunikacij. Z njeno vpeljavo v vašo organizacijo praktično ni nobenega tveganja, saj z njeno vključitvijo dosežete osnovne ugodnosti:

  • zagotovo cenejše klice v primerjavi s klasično telefonijo (naročnine, tarifiranje)
  • brezplačno interno klicanje med lokacijami
  • večjo prilagodljivost in mobilnost
  • boljše upravljanje

IP telefonija pri svoji uvedbi prinaša veliko novih možnosti na področju komunikacij, zato v štartu zahteva premislek glede izbire ustrezne opreme. Smiselno je že na začetku izbrati ustrezno telefonsko centralo.

Komu je namenjena?

IP telefonija v sklopu moderne telefonske centrale, prinaša vsem, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo do svojih kupcev nove možnosti integracij in upravljanja. IP telefonija s svojo zmožnostjo povezljivosti omogoča napredne možnosti uporabe:

  • povežite komunikacije in prodajne informacije, ki jih potrebujete v fazi pogovora
  • povežite vse prodajne kanale (npr.: spletna trgovina, klicni center, prodajalna…)
  • omogočite svojim zaposlenim, da bodo učinkoviti
  • omogočite, da bo reklamacija prva naslednja prodajna priložnost
  • vzpostavitev vseh dobrih lastnosti Klicnega centra v obstoječi organizaciji in to z obstoječimi kapacitetami
  • povečajte prodajo z vpeljavo Prodajno kontaktnega centra

Z vzpostavitvijo IP telefonije lahko svojim kupcem zagotovite odlično nakupno izkušnjo. To vam zagotavlja implementacija Abraxas Dialog platforme!