Prodajno kontaktni center

Prodajno kontaktni center – učinkovito orodje za podporo komunikacijam in prodaji

Na osnovi platforme Dialog, je možno informacijsko podpreti različne komunikacijske in prodajne procese, kot so:

  • Klicni center za izvajanje podpore strankam, sprejemanja reklamacij, podajanja informacij o storitvah in produktih, anketiranje.
  • Prodajno kontaktni center, ki lahko integrira klasično prodajalno in spletno trgovino.
  • Direktna prodaja izdelkov, ki vključuje tudi podporo za proces od naročila do dobave in plačila.

Prodajno kontaktni center – prednosti sistema:

  • Zaradi modularne zgradbe je možna velika prilagodljivost konkretnim procesom.
  • Ugodna licenčna shema.
  • Brezšivna uporaba že integriranih procesov ali enostavna izvedba novih integracij z drugimi IS (ERP…).

Prodajno kontaktni center je izvedba implementacije posameznih modulov glede na potrebe naročnika. Podrobnosti modulov najdete v zavihku Moduli in funkcije.

prodajno kontaktni center

Prodajno kontaktni center je zasnovan tako, da posameznim akterjem v procesu komunikacije in prodaje omogoča optimalno uporabo.

  • Uporabnikom (agentom, svetovalcem, prodajalcem) glede na njihovo vlogo v poslovnem procesu omogoči kar najenostavnejše in hitro izvajanje posameznih opravil. Vse pomembne informacije o strankah imajo na enem mestu, tako da lahko prilagodijo ponudbo njenim željam.
  • Managementu omogoča zbiranje različnih informacij o kupcih, njihovo analizo in izdelavo poročil ter na osnovi tega hitro prilagajanje spremembam trga in boljše pristope k strankam.
  • Kupcem ponuja ciljan dostop do informacij, ki jih potrebujejo in učinkovito komunikacijo v nakupnem procesu. Nakup izdelkov in storitev je zanje enostaven in varen.

Integracija prodajno komunikacijskih kanalov omogoča povezavo različnih kanalov v učinkovito celoto, ki kupcu omogoča odlično nakupovalno izkušnjo.
Klicni center omogoča izvedbo klicnih in kontaktnih centrov vseh vrst in velikosti.
Direktno prodajo sestavlja sklop modulov sistem direktne pošte, naročila, plačila, logistika in klub zvestobe.
Prodajalna je modul, s katerim klasične prodajalne povežemo z ostalimi prodajno komunikacijskimi kanali na primer s spletno trgovino.
Tržne analize in kampanje je modul za pripravo in izvajanje kampanj, tržnih in mnenjskih analiz.
Klubi zvestobe je prilagodljiv sistem, ki nudi podporo vsem nivojem programov zvestobe.
Sistem direktne pošte je modul, ki omogoča, da vaše stranke enostavno, hitro, učinkovito in z majhnimi stroški obveščate o vaši ponudbi, akcijah in novostih.
Naročila je modul, ki omogoča sprejemanje naročil iz večih prodajnih kanalov.
Reklamacije je modul, s katerim boste hitro reševali reklamacije in povečali zaupanje strank.
Plačila podpora za različne vrste plačil.
Logistika podpora za upravljanje kurirskih in logističnih servisov ter skladišč.
Back Office omogoča upravljanje šifrantov in uporabniške nastavitve sistema.

Zgodba o uspehu: Studio Moderna

»Stranke so v središču našega delovanja. Uspešnega upravljanja odnosov z njimi si brez kompleksnih informacijsko-komunikacijskih tehnologij ne moremo predstavljati. Skupaj s strokovnjaki iz podjetja Abraxas nam je uspelo razviti sodoben sistem, ki omogoča edinstveno izkušnjo potrošnikov in predstavlja vir konkurenčne prednosti«.

Tomaž Gorjup, direktor sektorja za informatiko, Studio Moderna


Studio Moderna je vodilno podjetje za direktni marketing na področju centralne in južne Evrope, Rusije in Turčije. S svojim naprednim večkanalnim prodajnim, medijskim, trženjskim in distribucijskim sistemom dosegajo 400 milijonov kupcev v 21 državah. V 30 klicnih centrih letno opravijo več kot 55 milijonov izhodnih prodajnih klicev.

Izziv:

Želeli so vzpostaviti celovit sistem upravljanja odnosov s kupci, s katerim bi povečali njihovo zadovoljstvo ter s tem dosegli večjo rast prihodkov in tržnega deleža na vseh trgih, kamor se je podjetje širilo. Iskali so informacijsko-komunikacijsko platformo za učinkovito podporo poslovnih procesov, ki jim bo pomagala uresničiti njihove ambiciozne načrte.

Potrebe in rešitev:

Potrebovali so nekaj, kar bi jim omogočilo:

  • bolje razumeti stranke in prepoznavati njihove želje, potrebe in navade
  • izpolnitev strankinih zahtev in pričakovanj – zagotoviti jim pravo ponudbo ob pravem času in po pravi poti
  • ugotavljanje pravih kombinacij izdelkov, tržnih segmentov in kanalov
  • boljše pristope k strankam na čim bolj individualiziran način
  • merljive in bolj učinkovite poslovne procese z manj napakami
  • večjo preglednost in boljše spremljanje dela ter sodelovanje

Skupaj smo razvili celovito rešitev, ki je prilagojena njihovim specifičnim potrebam in omogoča prave odgovore tudi na zahteve v prihodnje.

Rezultat:

  • bolj zadovoljne in zveste stranke
  • povečanje prihodkov in znižanje stroškov ter s tem večja dobičkonosnost
  • uspešen prodor na nove trge
  • zaposleni so bolj usmerjeni v doseganje skupnih ciljev podjetja
  • večja prilagodljivost in trajnejša konkurenčna prednost