Vzpostavitev klicnega centra – Abraxas Dialog

Vzpostavitev klicnega centra – Abraxas Dialog 2017-11-07T20:48:46+00:00

Želite vzpostaviti klicni center? Odločite se za integrirano informacijsko rešitev Abraxas Dialog!

Abraxas Dialog je informacijsko-komunikacijska platforma, namenjena srednjim in velikim podjetjem ter drugim ustanovam.

Gre za sestavljeno rešitev, ki vključuje IP telefonsko centralo in sistem CRM, ki ga integriramo v obstoječe IT okolje naročnika.

Abraxas Dialog omogoča sistematično sočasno upravljanje z vsemi prodajno-komunikacijskimi kanali (t.i. Omni-Channel podpora). Kot temeljna informacijska podpora prodajnemu procesu lahko pomembno prispeva h kakovosti komunikacije med podjetjem in (potencialnimi) strankami.

Abraxas Dialog je enostaven za implementacijo. Strokovnjaki iz naše ekipe najprej skupaj z vami analizirajo vašo strategijo komunikacije s strankami in poslovnimi partnerji, nato pa se skupaj odločite za implementacijo procesnih izboljšav, ki se lahko odrazijo v:

  • boljših prodajnih rezultatih
  • večjem zadovoljstvu vaših strank
  • večji dobičkonosnosti vaših klicev in kontaktov

Zaradi modularne zgradbe platforme lahko implementacijo izvajamo postopoma in v obsegu, ki je najprimernejši za vas.