Abraxas > Rešitve > Turizem > Kongresni turizem 

Kongresni turizem

Pomočnik organizatorjem prireditev

Rešitev Kongresni turizem vam bo v pomoč pri izvedbi in vodenju festivalov, konferenc, seminarjev, simpozijev in kongresov.

Za vas bo opravil veliko dela, ki bi ga morali drugače opraviti ročno. Opravila v zvezi s sprejemanjem prijav in vodenjem prireditve bodo potekala hitreje, vaše stranke pa bodo bolj zadovoljne.

Kongresni turizem

Posebno poglavje, ki je velikokrat tesno povezano z dejavnostjo kongresnega turizma, je glasovanje in žiriranje.

Kongresni turizemVeč o Kongresnem turizmu

Več o Glasovanju in žiriranju

Kako vam Kongresni turizem pomaga…

…pred prireditvijo

Pred prireditvijo s pomočjo vgrajenih orodij za pošiljanje elektronske in navadne pošte svojim strankam enostavno in hitro pošljete vabila, s pomočjo CRM orodja zbirate njihove odzive in želje.

Če imate v sklopu prireditve tudi tekmovanje, na primer izbiranje najboljših oglaševalcev, v sistemu Kongresni turizem oblikujete skupine in kategorije, v katere bodo udeleženci prijavljali svoja tekmovalna dela.

…pri zbiranju prijav

Udeleženci se na prireditev prijavljajo preko posebne prijavne aplikacije na vaši spletni strani ali pa jih vnašate preko aplikacije Festivalska pisarna, ki je sestavni del sistema Kongresni turizem. S to aplikacijo lahko vse podatke in prijave pregledujete, kontrolirate ali popravljate. Prijave sprejemate tudi preko telefona ali elektronske pošte.

V sklopu spletne ali telefonske prijave so možna tudi plačila s plačilnimi in kreditnimi karticami.

…pri registraciji

Na festivalski recepciji registracije udeležencev potekajo hitro, saj jih registrirate z enim klikom ter jim izdate priponke in ostale materiale, na katere vas opozori že sama aplikacija.

…med prireditvijo

Zbirate in izpolnjujete dodatne želje in zahteve udeležencev. Udeležence, ki se niso prijavili pred prireditvijo, prijavljate kar na licu mesta.

…po prireditvi

Po prireditvi boste lahko kar iz programa udeležencem poslali zahvale po elektronski ali navadni pošti.

Naredili boste podrobno analizo uspešnosti prireditve.

Z vgrajenim CRM orodjem boste strankam pošiljali obvestila in vabila na nove dogodke ter tako ostali v stiku z njimi.

Nekateri primeri uporabniškega vmesnika