Slovenski oglaševalski festival SOF je osrednji letni dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice.

Vsako leto se v okviru bogatega kongresnega programa zberejo eminentna imena slovenskega oglaševanja. Z vrsto srečanj, predavanj in okroglih miz razpravljajo o aktualnih strokovnih vprašanjih ter si izmenjujejo znanja, izkušnje, ideje in poglede na nadaljnji razvoj oglaševalske stroke.

Drugi pomemben del festivala je tekmovalni del.
Enajst članska strokovna žirija SOF med prijavljenimi tekmovalnimi deli izbira najboljše v 12 tekmovalnih skupinah in podeli dvanajst velikih nagrad ter naziva agencija leta in znamka leta.

Da tako velik dogodek lahko nemoteno poteka, je poleg zagnane ekipe in odlične organizacije potrebno še nekaj, kar poskrbi, da se lahko udeleženci mirno posvetijo vsebini.

Pri izvedbi festivala organizatorjem pomaga informacijski sistem Abraxas Kongresni turizem.

Organizator, Slovenska oglaševalska zbornica, z njim opravlja vsa potrebna opravila, med drugim:

  • pošiljanje vabil
  • zbiranje prijav preko različnih kanalov (splet, email, telefon)
  • izvajanje plačil preko spleta in telefona
  • prijava tekmovalnih del
  • oblikovanje tekmovalnih skupin in kategorij
  • vodenje festivalske recepcije, registracija udeležencev in izdaja priponk ter materialov

Več o informacijskem sistemu Kongresni turizem najdete tukaj.